18 wrz 2014

HIT- odżywka Nivea Long Repair

Hej!
Co tam u Was? Ja kolejny dzień będę się męczyć z malowaniem łazienki. Zamiast korzystać z pięknej pogody, muszę tkwić w domu. Mam nadzieję, że się z tym szybko wyrobię i uda mi się wyskoczyć na jakieś rowery czy coś. Dawno na rolkach nie jeździłam, może czas sprawdzić czy jeszcze umiem:) 
Ale przechodzę już do rzeczy. Chciałabym przedstawić Wam odżywkę, którą bardzo polubiły moje włosy. Ostatnio trafiałam na same przeciętniaki. Ta odżywka wybija się zdecydowanie ponad przeciętność. Na pewno ją kojarzycie :)

Opis producenta:
 Skład:
 Moja opinia:

Cena: około 9 zł, często na promocji
Pojemność: 200 ml
Dostępność: bardzo dobra, w większości drogerii

Opakowanie: prosta tuba na zatrzask, którą możemy postawić do góry nogami. Dzięki temu odżywka nam ładnie spływa. Szata graficzna ładna, prosta, typowa dla produktów Nivea do włosów. Plastik jest dość gruby- może być problem z wydobyciem resztek odżywki. Wydaje mi się, że konieczne będzie przecięcie. Opakowanie nieprzezroczyste- ciężko kontrolować zużycie.
Zapach: bardzo ładny, dla mnie nie pachnie niczym konkretnym, dlatego nie mam go do czego porównać. Ale szampony Nivea wg mnie też mają ładny zapach- chociaż pachną trochę inaczej i nie aż tak ładnie.
Konsystencja/wydajność: odżywka jest dosyć gęsta, nie spływa z rąk- chyba, że weźmiemy jej za dużo. Ma jasne zabarwienie trochę mieniące się. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć włosy. Przez to jest bardzo wydajna. Ale to mnie nie martwi. Martwić się będę jak się skończy. 
Działanie: pewnie nie zgodzę się z wszystkimi obietnicami producenta względem tego, co ta odżywka ma robić. Bo raczej nie chroni końcówek i nie wzmacnia włosów od nasady. Ale co ja tam wiem, może to robi? :) Ale nie piszę tego, żeby pogrążyć ta odżywkę, bo jak widzicie w tytule to ma być hit. Więc, co dobrego robi moim włosom? Dzięki niej moje włosy są miękkie, sypkie, błyszczące, nie puszą się, a rozczesywanie włosów stało się bajką :) Nie obciąża ich i nie wpływa na szybsze przetłuszczanie włosów.Na prawdę ciężko znaleźć mi odżywkę, po której włosy bez problemu się rozczeszą. Bo zazwyczaj te inne jakoś tam ułatwiały rozczesywanie, ale w dużo mniejszym stopniu. Fajnie też sprawdza się pod oliwkę- tak trzymałam włosy parę godzin i potem je myłam. Efekt- świetny!

Podsumowanie: bardzo dobra odżywka o pięknym zapachu i świetnej wydajności. Dostępna praktycznie wszędzie :) 

Ostatnią dobrą odżywkę używałam bardzo bardzo dawno. Jesteście ciekawe o jaką odżywkę chodzi? To zapraszam Was TUTAJ.

Znacie tą odżywkę? Jak się u Was sprawdziła?

43 komentarze:

  1. Pewnie, że znamy - i uwielbiamy!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zakup:) może dołączy do moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś ale tak bardzo nie polubiłam. Chyba za bardzo obciążała mi włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szału nie zrobiła, ze względu na keratynę, której nie lubię. Ale taka najgorsza też nie była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się z nią lubiłam, muszę do niej kiedyś wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ją wieki temu gdy tylko weszła na rynek ale wtedy pamiętam, że szału u mnie nie zrobiła... za to teraz słyszę o niej praktycznie same dobre opinie :) więc może jakoś ją ulepszyli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie miałam niczego nivea do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wśród Nivea znalazłam ulubiony szampon i teraz odżywkę jeszcze :)

      Usuń
  8. Mam wersję do farbowanych i tak sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej odżywki nigdy nie miałam, bo inne nivei się u mnie nie sprawdziły, ale skoro warto to ją sprawdzę :) Odżywek nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracam do tej odżywki co jakiś czas, bo moje włosy ją uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ta serie nivea tylko ja mam diamond volume i też ja uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że Ci służy:) u mnie nivea do włosów niebardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. planuje ja w koncu kiedys zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tej odżywki, ale wiele pozytywnych opinii o niej czytałam i będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kilka razy, jest niczego sobie, ale moje włosy lubią inne odżywki, np. lepiej sprawdza się na nich ta z garniera.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę ją w końcu wypróbować! :) Tyle osób ją chwali, mam nadzieję, że u mnie też dobrze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dużo osób ją chwali, ma dobre opinie na wizażu :)

      Usuń
  18. mam ją w moich planach aby wypróbować szampony i odżywki nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też bardzo lubię ta odżywkę :) Chyba najlepsza Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moja siostra jej uzywa i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie nie służą te odżywki

    ________________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ją kiedyś, używałam z szamponem z tej serii i miałam wiecznie przyklapnięte włosy. Teraz testuję Intense Repair.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam odżywkę z Nivea, też Repair, ale taka z pomarańczowymi napisami, również się u mnie świetnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli Nivea potrafi jeszcze czasem coś dobrego wyprodukować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    Nawe dobra jest!

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmm... sam alkohol na początku składu, ale jak sie sprawdza to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam i polecam odzywki GlissKur. Po nich moje długie włosy bajecznie się rozczesuja. Ale teraz po Twojej recenzji z chęcią wyprobuje odzywke Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadałam do tej pory ani za szamponami, ani za odżywkami Nivea, ale może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń