4 mar 2017

Denko- Styczeń, Luty 2017r.

Cześć!
Witajcie w marcu! Bardzo mnie to cieszy, bo jest coraz bliżej wiosny :) Ale pora rozliczyć się z pustakami ze stycznia i lutego. Dlatego tez zapraszam Was dziś na denko dwumiesięczne.
 Objaśnienie:
111- kupię
111- może kupię
111- nie kupię 
1. Płyn micelarny Garnier- mój ulubieniec!
2. Kremowy żel pod prysznic BeBeauty- całkiem ładnie pachniał. Był dosyć gęsty i bardzo wydajny. Do dostania w Biedronce za nieduże pieniądze :)
3. Płyn do soczewek Horien- jestem z niego zadowolona, chociaż żadnego innego nie próbowałam.
4. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine- może być, chociaż nigdy nie przepadałam na płynami tej marki.
5. Pasta do zębów Blend-a-med- jak dla mnie ok :)
6. Krem do rąk Eveline, 'Niewidzialne rękawiczki'- bardzo ładnie pachniał i dobrze nawilżał.
7. Krem do rąk Eveline, Extra Soft- również bardzo dobry krem tej marki. Jednak ten pierwszy miał ładniejszy zapach :)
8. Krem ochronny półtusty Alantan Dermoline- świetny krem jeśli chodzi o stosowanie jesienią i zimą. Używałam go na twarz, świetnie się sprawdzał i nie zapychał.
9. Żel do golenia Gillete- dostałam go od męża, bo mu nie pasował i mi też jakoś nie przypadł do gustu.
10. Sól do kąpieli BeBeauty- cudowna o przepięknym zapachu. Pisałam o niej TUTAJ.
11. Olej kokosowy- całkiem fajnie się sprawdzał jako balsam czy do zmywania makijażu. Tak naprawdę to miał on bardzo dużo zastosowań :)
12. Mgiełka do ciała Avon- połowę buteleczki musiałam wylać, bo minął termin ważności. Zapach jakoś mnie nie porwał.
13. Podkład Maybelline Whitestay UV- RECENZJA
14. Perfumy Glamour- był to odpowiednik Perfum CK In2U. Zapach piękny, buteleczka praktyczna i w sam raz do torebki. Mam ochotę na jeszcze jakieś perfumy, bo były dosyć trwałe. Usłyszałam za nie kilka komplementów.
15. Pomadka ochronna Isana- taki zwyklaczek.
16. Odmładzająca maska do twarzy na mleku łosia, Bania Agafii- RECENZJA
17.Maska algowa Bielenda- świetnie działała, chciałabym jeszcze do niej powrócić.

I to byłoby na tyle. życzę Wam pięknej i słonecznej soboty :)

12 komentarzy:

  1. Maseczki rosyjskie bardzo lubię, tą odmładzającą teraz używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś krem do rąk z Eveline (niebieski), ale nie pamiętam jak się u mnie sprawdził... musiałabym sprawdzić moje Denka :D ale chyba zostawiał warstewkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, ale jeśli nawet to w zimie mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. Ciekawe denko, miałam kiedyś ten krem niewidzialne rękawiczki i go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tutaj kilka znanych mi produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuje czasem tą sol do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten płyn do soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duże denko. Większość kosmetyków znam. Np. ten żel z bebeauty ma orzeźwiający zapach - lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie Garniera różowego, ale u mnie szału nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń