2 cze 2015

DENKO-MAJ 2015

Hej!
U Was też takie ciepło? Wczoraj kosiłam trawę i zauważyłam, że już leciutko mnie słońce opaliło. A biała jestem strasznie, więc muszę powoli chwytać promienie słońca. W końcu czekają mnie wesela, więc pasuje mieć ładne opalone nóżki :D  A teraz zapraszam Was na wpis z moimi wyrzutkami. 
Objaśnienie:
111- kupię
111- może kupię

111- nie kupię 
1. Farba do włosów, Palette, Permanent Natural Colors nr. 100- mimo, że farba ładnie rozjaśniła mi włosy, to musiałam na początku przemęczyć się z żółtymi włosami. Ale fioletowe szampony dają radę :) RECENZJA
2, 3. Szampon i odżywka Pantene Pro-V, Aqua Light- całkiem fajny duet do włosów. Oba produkty robiły co do nich należy. RECENZJA
4. Kremowy żel pod prysznic, Joanna, Sensual- bardzo lubię kremowe żele pod prysznic, ten miał ładny delikatny zapach.
5. Żel pod prysznic, Isana, Makaruja i Kokos- żele z Isany bardzo lubię, bo ładnie pachną i są tanie. Często u mnie goszczą :)
6. Krem matujący, L'Oreal- mój ulubieniec! To było już moje drugie opakowanie. Ten słoiczek dostałam od siostry, bo jej niestety ten krem nie przypasował. RECENZJA
7. Płyn micelarny dla cery normalnej i mieszanej, Garnier- no niestety ta wersja nie jest taka dobra jak ta różowa dla cery wrażliwej. Odradzam zwłaszcza osobom o wrażliwych oczach.
8. Woda toaletowa London, Oriflame- bardzo ładny, wiosenno-letni zapach. No ale cóż z tego skoro bardzo króciutko było go czuć.
9. Woda toaletowa Caraibean Paradise, Avon- również ta woda miała delikatny zapach idealny na cieplejsze miesiące. Utrzymywała się trochę dłużej niż ta z Oriflame, jednak również trwałością nie powalała.
10. Zmywacz do paznokci, Isana- mój ulubieniec!
11. Lakier do paznokci Maybelline New York, Colorama, niestety nie znam numeru- ładny miętowy kolor, ale nie żal mi go wyrzucać, bo mam podobny kolor lakieru z Wibo :)
12. Lakier do paznokci  Rimmel, 60 seconds, nr 620- How do you lilac it?- lakier był jednym z moich ulubionych.Szkoda, że zgęstniał. RECENZJA
13. Błyszczyk do ust Rimmel Vinyl Stars- lubiałam go i często używałam, jednak potem przerzuciłam się na pomadki i niestety minęła jego data przydatności, więc ląduje w koszu.

I to byłoby tyle.  Dajcie znać jeśli używałyście, któryś z tych produktów. Napiszcie jak się u Was sprawdził :)

29 komentarzy:

  1. Chyba mój ulubiony zmywasz - Isana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam jedynie żel isany i wodę avon - oba produkty lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce wlasnie kupic ten rozowy plyn micelarny z garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś lubiłam ten szampon Aqua Light, ale potem mi coś w nim nie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam żele isana i sama bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie Ci poszlo. Żele isany dla mnie sa obojetne. Nie są złe, ale szału nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne denko ;) uwielbiam szampon z Pantene. mi jeden lakier z Rimmela też zgęstniał..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, duże denko, Isana zmywacz też mój ulubieniec, ich żele też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też nie sprawdziła się ta zielona wersja tego Płynu Micelarnego z Garniera ;/
    różowa wersja jest o wiele lepsza ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Micelek mnie ciekawi, miałam różowy i był ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko:). Właśnie jestem w trakcie pisania posta o swoich zużyciach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam dawniej Pantene i bardzo lubiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne denko, micela z Garniera mialam kupic, trzymałam go w ręce i oglądałam... różowego nie bylo w rosku.... chyba dobrze, że nie kupilam zielonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jest super i dlatego szybko znika z półek :)

      Usuń
  14. Spore denko :)) Znam tylko zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zmywacz do paznokci to też mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie pamitem kiedy miałam inny zmywacz do paznokci, jak nie ten z Isany.
    A co do duetu z Pantene- szamop mi nawet spasował, ale za to odzywka bardzo obciążała włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, że kupiłam różowego micela z garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zmywacz isana to też mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię zmywacz z Isany, Najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń