30 maj 2015

Moja nowa miłość, czyli pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp, Yves Rocher

Cześć!
Przepraszam Was za to, że ostatnio prawie w ogóle mnie tu nie ma. A wszystko przez to, że miałam teraz trochę stresów i parę ważnych decyzji do podjęcia. Przez to wszystko, co się u mnie dzieje jakoś nie miałam ochoty pstrykać zdjęć i pisać recenzji... A od tych stresów włosy wypadają mi garściami :( Teraz powinno być już lepiej. Przynajmniej mam taką nadzieję :) Co do nowych wpisów, to nie wiem jak często będą się one pojawiały. Będę się starała dodawać coś nowego przynajmniej raz na jakiś czas. A dzisiaj chciałam przedstawić Wam tusz do rzęs Sexy Pulp z Yves Rocher, który podbił moje serce!
 Moja opinia:
Cena: około 50 zł
Pojemność: 9 ml
 Plusy:
+ nie skleja rzęs,
+ ładnie je unosi,
+ wygodna szczoteczka,
+ nie kruszy się,
+ nie podrażnia oczu,
+ jest trwały,
+ przy dwóch warstwach ładnie pogrubia rzęsy.

Minusy:
- cena.

Poniżej możecie zobaczyć jedną warstwę tego tuszu (p.s. widać też moją soczewkę :D)
Tusz ten wygrałam w rozdaniu i bardzo się cieszę, że mogłam go wypróbować, bo bardzo podoba mi się efekt po nim. 

A jak Wam się podoba? Miałyście go? Też go lubicie?

32 komentarze:

  1. Miałam go kilka razy i byłam zadowolona:) Czasem można go dostać gratis w YR, np po założeniu karty stałego klienta. A przynajmniej przez dłuższy czas tak było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda na rzęsach. Ja go jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ładne rzęsy. Nie miałam tego tuszu ani nic z YR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt taki do codziennego, delikatnego makijażu. Na wieczór może ciut słaby, ale na dzień idealny. Lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dwóch warstwach tuszu efekt już jest zdecydowanie bardziej na wieczór :)

      Usuń
  5. bardzo fajnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze prezentuje się i na dziennie makijaże będzie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie drogi i moim zdaniem daje średni efekt ;/
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybyś nie wspomniała o soczewce, w ogóle bym jej nie zauważyła:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam go nigdy, ale efekt daje naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje rzęsy wyglądją wspaniale, nie wiem na ile to zasługa tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię ten tusz, ale troszkę za wielką ma tą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę mniejsze szczoteczki, ale przyzwyczaiłam się do tej dosyć szybko :)

      Usuń
  12. Miałam go i u mnie wypadł mocno przeciętnie, za szybko zasechł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt ładny ale jak sama napisałaś cena trochę odstrasza... Jest wiele fajnych i tańszych tuszy, a jak by nie było i sztuczne rzęski można założyć i nie wyjdzie to dużo drożej a efekt 3 razy większy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie są jeszcze zawsze sztuczne rzęsy :)

      Usuń
  14. Czeka w moich zapasach, mam nadzieję, że będę równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go w zapasie:)) koleżanka jest mega zadowolona z tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam i uważam, że jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. mi tez czesto widac soczewke z takiego bliska, a tusz fajny;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego tuszu, ale efekt daje naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje rzęsy wyglądają z nim bardzo ładnie.
    Ja mam obecnie ten tusz i mam mieszane uczucia, robi na moich rzęsach za mało :(

    OdpowiedzUsuń