24 cze 2015

Czas na serial!

Hej!
Już dawno nie polecałam Wam żadnych seriali. Powód jest jeden- nie oglądałam ich za dużo. Ale ostatnio troszkę nadrobiłam zaległości, więc spieszę czym prędzej z moimi propozycjami :)
Doktor Hart/ Hart of Dixie
Serial opowiada o młodej lekarce Zoe Hart, która z Nowego Yorku przeprowadza się do małej miejscowości Bluebell, aby zacząć tam pracę jako lekarz rodzinny. Przyznaję, że bardzo wciągnął mnie ten serial, chociaż czasami główna bohaterka mnie irytowała. Dowiedziałam się o tym serialu od jednej dziewczyny z youtube, także bardzo lubię jak ktoś poleca film czy też serial :) 
iZombie
Na ten serial trafiłam przypadkiem. Pokazywał mi się jako nowość. Postanowiłam oglądnąć jeden odcinek i zobaczyć co i jak. No i zgadnijcie co? Serial bardzo mi się spodobał. Jak pewnie się domyślacie opowiada on o młodej dziewczynie z plakatu powyżej, którą zamieniono w zombie. Podejmuje ona pracę u koronera, aby mieć dostęp do pożywienia. Jest to według mnie serial kryminalny z elementami horroru i komedii. 
Jane the Virgin
Ten serial przypomina mi seriale brazylijskie :) Jest to typowa komedia. Opowiada o dziewczynie, która przez przypadek zapłodniono w klinice. Dla mnie jest taki średni. Ale czasem mam ochotę oglądnąć coś tego typu.
O mnie się nie martw
Ten serial wydaje mi się, że większość osób powinna kojarzyć. Dla mnie jest on świetny! A to, że gra w nim Paweł Domagała sprawia, że jeszcze bardziej chce się go oglądnąć :) Opowiada on o samotnej matce Idze, która opiekuje się dwójką dzieci. Poznaje ona młodego adwokata i zatrudnia się w kancelarii, w której on pracuje. Dodatkowo musi zmagać się jeszcze z byłym mężem. Może z tego opisu wydawać się, że to jakiś dramat, ale nie. Jest to fajny serial komediowy, trochę też prawniczy. Polecam!
Orphan Black
Teraz czas na akcję i sci-fi. Coś dla osób lubiących jak coś się dzieje :) W tym serialu możemy spotkać oszustkę, która jest świadkiem samobójstwa dziewczyny wyglądającej identycznie jak ona. Sarah kradnie jej więc jej tożsamość i w ten sposób wpakowuje się w wielkie tarapaty... Oglądając Orphan Black nie można narzekać na nudę. Oczywiście pierwszy sezon jest najlepszy. Później dochodzą inne wątki i serial robi się zawiły. 

Który serial Was najbardziej zaciekawił? Co Wy oglądacie i polecacie?
Zdjęcia plakatów pochodzą ze strony filmweb.pl

19 komentarzy:

  1. O mnie się nie martw uwielbiam oglądać :) Ja ci polecam ci również Wspaniałe Stulecie świetny serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałabym iZombie i Jane the Virgin. Obecnie to oglądam The Originals i Pamiętniki wampirów na które i tak mam mało czasu ;) raczej nie byłabym w stanie oglądać więcej, ale na pewno jak się skończą to będę szukała czegoś ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O mnie się nie martw- oglądam :) Rozwesela mnie, zresztą tak samo jak Rodzinka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Orphan Black bardzo lubię! Zaciekawiłaś mnie tym iZombie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mnie się nie martw- najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z racji, że mam teraz trochę więcej wolnego czasu, bardzo chętnie wciagnę się w jakiś nowy serial. Z Twoich propozycji spodobał mi się ,,Doktor Hart" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z nich, ale zaciekawił mnie Jane the Virgin :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie widziałam żadnego serialu, który polecasz. Teraz będę miałam więcej wolnego czasu więc może uda mi się nadrobić zaległości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mnie sie nie martw oglądałam chyba dwa odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś ostatnio brak czasu umnie na seriale. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam od deski do deski Hart of Dixie, bardzo niewymagający i przyjemny serial idealny na rozprężenie po ciężkim dniu :) Nie oglądałam go co tydzień, właczalam raz w miesiacu, czasem zadniej i nadrabiałam wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, żadnego z nich nie oglądałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama ogląda "o mnie sie nie martw":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzę tylko O mnie się nie martw, ale oglądałam tylko kilka odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja prawie w ogóle nie oglądam amerykańskich seriali, nie mam czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie babcia ostatnio wciągnęła w tasiemca rodem z Wenezueli Dzikie Serce i tak oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, wciągnęłabym się w jakiś fajny serial, ale tak się odzwyczaiłam od oglądania czegokolwiek, że normalnie nie umiem wrócić :)

    OdpowiedzUsuń