8 kwi 2015

ULUBIEŃCY MARCA

Hej!
Wam też szybko leci ten tydzień? Mi póki co bardzo szybko, ale w sumie się cieszę i czekam na weekend oczywiście :) Dzisiaj pora na ulubieńców. Jestem bardzo zdziwiona, bo okazało się, że jest ich naprawdę sporo (jak na mnie). 
1. Olejek pod prysznic 'Melon i gruszka'- miałam już go wcześniej i chyba będę do niego wracać co jakiś czas. Wiem, że wiele z Was go również lubi :) A czego tu nie lubić, skoro ma niską cenę i piękny zapach. W dodatku wiem, że mogę sobie odpuścić czasem balsam, bo skóra nie będzie wysuszona :)  

2. Kremowa baza myjąca, Ziaja med- jest to bardzo wydajny produkt, który podbił moje serce świetnym działaniem na moją twarz- całkiem dobrze zmywał makijaż i nie wysuszał. Więcej o tej bazie TUTAJ

3. Intensywniej odżywiająca 3 - minutowa maseczka do włosów, Aussie- taka mała próbka wystarczyła, żebym pokochała tą odżywkę za zapach i świetne działanie. Moje włosy bardzo ją polubiły. Były lśniące, miękkie i dobrze się rozczesywały. Jedyny jej minus to cena. Więcej o niej TUTAJ

4. Odżywka wzmacniająca do włosów, Garnier Fructis- kolejna fajna odżywka. Zapach ma również przyjemny. Świetnie radziła sobie z moimi poplątanymi włosami. Na jej korzyść przemawia również cena. Chyba po prostu zakochałam się w odżywkach z Garniera! :D Więcej o niej TUTAJ

5. Tusz do rzęs Curling Up, Lovely- jeden z moich ukochanych tuszy, co jest śmieszne gdyż kosztuje bardzo mało (ok. 10 zł), a ja go zazwyczaj kupuję w promocjach za 5 zł. Ma bardzo fajną silikonową szczoteczkę, ekstra wydłuża rzęsy i przede wszystkim ich nie skleja (nawet przy dwóch warstwach). Pisałam o nim TUTAJ

6. Masło macadamia- po skończeniu kremu na noc stwierdziłam, że będę w moją wysuszoną buźkę wcierać to masełko. I to był świetny pomysł, bo moja twarz je pokochała. Świetnie nawilża i nie zapycha! Więcej o nim będzie w osobnym wpisie.

7. Puder brązujący, My Secret- to mój pierwszy bronzer i od razu go polubiłam. W marcu wyjątkowo dużo go używałam. Uczę się dopiero używać tego typu produkt, ale są postępy. Plus dla niego za niską cenę i dobrą trwałość. Więcej o nim TUTAJ

8. Żel ze świetlikiem i kolagenem, GorVita- całkiem przyjemny żel pod oczy. Szybko się wchłania i naprawdę przynosi ulgę zmęczonym oczom. Polecam przede wszystkim dla osób młodych, nie zmagających się z dużymi cieniami czy zmarszczkami. Bo w taki  przypadku lepiej wybrać coś treściwszego. Recenzja pojawiła się TUTAJ

I to tyle z moich ulubieńców. Dajcie znacie czy znacie te produkty i czy również je lubicie :)

50 komentarzy:

  1. Znam pierwszego przyjemniaczka i też uwielbiam go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie dowiem się czegoś więcej o maśle macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło makadamia to mój hit nad hity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To masełko akurat wygrałam w rozdaniu, ale trzeba szukać w sklepach internetowych z surowcami kosmetycznymi, np. bliskonatury.pl

      Usuń
  5. Znam tusz. Wydaję mi się, że olejek pod prysznic mam gdzieś w zapasach. Muszę poszperać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych ulubieńców :) Znam tylko odżywkę Aussie, którą również polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam pierwszego ulubienca I bardzo się z nim lubilam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pierwszego ulubienca I bardzo się z nim lubilam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą mascarę ale po niecałym miesiącu jest prawie zaschnięta, nie wiem co jest grane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć szybko zasycha w porównaniu do innych tuszy, ale u mnie conajmniej 3 miesiące jakoś wytrzymuje :)

      Usuń
  10. Mi ten tusz nie przypadł aż tak do gustu bo znam dużo lepsze, ale olejek zamierzam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aussie od niedawna uwielbiam, ale ta odżywka z Garniera też jest dla mnie Ok :) A Isane też bardzo lubię, tanie żele ładnie pachnące ten też miałam i dość często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę na ten bronzer, ale waham się pomiędzy tym, a Kobo

    OdpowiedzUsuń
  13. ten żel akurat mam aktualnie - uwielbiam! <3
    tusz też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ta odzywke z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby chciało mi się napisać post o ulubieńcach i w moich znalazł by się brązer My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten olejek z Isany ciekawy. Żele pod prysznic są ok to może i to się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musze ten tusz kiedys wyprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja cały czas myslałam ze ten tusz żółty to jest z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tę bazę myjącą i u mnie też się bardzo dobrze sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam kremu pod oczy, może skusze się na ten żel z GorVita :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tusz znam i lubię :) Masło macadamia mnie zainteresowało, z przyjemnością wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesująco wygląda to masełko :) muszę o nim poczytać więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten żel z Isany, również jestem z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wypróbuję masło Macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam olejek pod prysznic 'Melon i gruszka' całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie rozumiem fenomenu tego tuszu ;) u mnie się nie sprawdził zbytnio, za to olejek p/p też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo osób lubi ten tusz, ale bardzo dużo nie znaczy, że wszyscy :)

      Usuń
  27. Tusz do rzęs Lovely znają prawie wszyscy, znam i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Masło macadamia musze koniecznie kupic!!! A odżywki aussie niecierpie! : p

    OdpowiedzUsuń
  29. Masło macadamia ciekawi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam do fanek Garniera! Cudowna seria!

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa AUSIE!! uwielbiam tą marke. Szampony pachną obłednie! Później chodzę i trzepie włosami żeby czuć zapach! :p

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam tusz Lovely, dawno go nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też czase mużywam tej odżywki Garnier ;)
    a chętnie bym przetestowałą masełko ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo widzę swój ulubiony tusz Lovely.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ten tusz do rzęs to dla mnie hit, zużyłam już chyba z 10 sztuk i ciągle kupuje, wszystkie nowe okazują się beznadziejne :)

    OdpowiedzUsuń