8 sie 2014

Żel-peeling oczyszczający, BeBeauty

Hej! 
Dziś przychodzę z recenzją kolejnego dobrego produktu z Biedronki. Ostatnio pisałam Wam o żel-kremie z Biedronki. Tym razem będzie o normalizującym żelu-peelingu oczyszczającym do mycia twarzy. Ostatnio przeglądając Wasze blogi, widziałam go u Was w postach denkowych. Także niektóre z Was go używają. Jesteście z niego zadowolone? Bo ja tak :)

Od producenta:

Skład:

Moja opinia:
Cena: około 5 zł
Pojemność: 150 ml
Dostępność: Biedronka

Zapach: zapach wyrazisty, dla mnie taki orzeźwiający. Po całym upalnym dniu, bardzo fajnie umyć twarz czymś takim ,,rześkim”.
Opakowanie: charakterystyczne dla żelów do twarzy z Biedronki. Prosta plastikowa tubka, którą stawiamy do góry nogami. Produkt nam wtedy ładnie spływa i nie ma problemu z wydobyciem. Zatrzask się łatwo otwiera.

Konsystencja/wydajność: żel  jest dosyć  płynny. Zatopione są w nim delikatne drobinki peelingujące. Jest ich jednak niewiele, także bez problemu można codziennie stosować ten żel. Przez płynną konsystencję, czasem wyleje się za dużo produktu. Ale mimo wszystko uważam ten żel za wydajny. Mam go już 2 miesiące.

Działanie: bardzo polubiłam się z tym żelem-peelingiem. Oprócz oczyszczenia twarzy, możemy jednocześnie delikatnie usunąć martwy naskórek. Skóra jest po nim oczyszczona i wygładzona. Mam wrażliwą skórę, a mimo to nie zrobiłam sobie krzywdy tymi drobinkami peelingującymi. Jedynie przez te drobinki nie można używać go do oczu. Ale z oczyszczaniem twarzy radzi sobie bardzo dobrze. Żel ten nie wysuszył mi skóry, ale mimo wszystko zawsze później nakładałam krem.

Zdecydowanie polecam! 

30 komentarzy:

  1. Codziennie to raczej nie mimo wszystko :-)
    Raz na tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingujący to jedyny którego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel i było ok.Ale mój ulubieniec to Sylveco żel tymiankowy :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam wszystkich i wszystkie są fajne ale moim ulubieńcem jest ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię peelingujących żeli :) Za to całkiem fajnie się u mnie sprawdził krem-żel z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać, ale koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może kiedyś spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej mnie nie kusi, wolę swój korund :) Unikam żeli do twarzy już spory czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. z produktów biedronkowych do twarzy używałam tylko micelka, musze wkóncu skusić się na jakiś inny produkt ;) lubię żele które mają w sobie delikatne drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. będę musiala go kiedys kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Unikam produktów z drobinkami ze względu na delikatną skórę, więc go sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te żele Be Beauty, jak skończę żel z Yves Rocher to na pewno do nich wrócę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, ale używam obecnie żelu peelingujacego z Yves Rocher. Lubię takie połączenie działania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Często się zastanawiałam nad zakupem tego peelingu, ale stwierdzałam że musi być jakiś słaby. A tu działa nawet dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tan produkt, szczególnie latem:) niby ma drobinki peelingujące, ale bardzo delikatnie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go kiedyś i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go ale i nie kusi - nie lubię żeli z kuleczkami. Wolę mocne peelingi albo żele bez tych kuleczek, kóre niewiadomco mają robić, bo na pewno nie peelngować

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie wykańczam Normaderm Vichy, ale chętnie sięgnę po ten biedronkowy, bo wszyscy go tak chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię żel micelarny z tej firmy, ale żel-peeling też będę musiała wypróbować, skoro taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat tej wersji nigdy nie miałam. Najbardziej lubię żel micelarny, zużyłam mnóstwo tubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne recenzje bardzo przyjemnie się czyta ;) oczywiście obserwuję

    Przerabiam ubrania, szyję, DIY
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to i lubie to :P ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana zapraszam :)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Również używałam i również polecam, zwłaszcza za tak niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń