28 sty 2017

SERIALE OSTATNICH MIESIĘCY

Cześć!
Przychodzę do Was dziś z postem serialowym! Pokażę Wam tylko 4, a może aż 4 seriale, które oglądałam w ostatnim czasie. Dlaczego aż 4? Dla mnie to duża liczba biorąc pod uwagę, że seriali oglądnęłam już tyle w moim życiu, że ciężko odkryć mi coś nowego. Coś co trafi w moje gusta. Dlatego prośba do Was: napiszcie mi tytuły seriali, które Wy oglądacie, które polecacie. Może coś mniej rozsławionego, a i tak dobrego? Tymczasem oto, co ja Wam polecam :)

LIMITLESS
Pamiętacie film "Jestem Bogiem", w którym grał Bradley Cooper? Jeśli nie to koniecznie obejrzyjcie. Ten serial jest bowiem jakby kontynuacją filmu. Wszystko kręci się wokół eksperymentalnego narkotyku NZT, dzięki któremu człowiek w pełni wykorzystuje swój mózg, staje się geniuszem. Serial opowiada o Brianie, który bierze NZT i dzięki temu jest w stanie pomagać FBI.  

WESTWORLD
To dość nowy serial. Narazie wyszedł jeden sezon. Obejrzałam do końca i muszę przyznać, że jak pierwszy odcinek jakoś specjalnie mnie nie porwał, tak ostatni był naprawdę dobry! Westworld to nowoczesny park rozrywki, stworzony na podobieństwo Dzikiego Zachodu. Ludzie mogą tam oddać się swoim mrocznym pragnieniom. Zachodzi tam jednak awaria, przez którą dotąd usłużne roboty zaczynają zabijać ludzi... 

LUCYFER
Serial opowiada o Lucyferze, któremu znudziło się panowanie w Piekle. Udaje się on na Ziemię, do Los Angeles i zostaje on właścicielem luksusowego klubu nocnego. Ma on nadprzyrodzone moce, których używa do karania zbrodniarzy. Pomaga również policji w ściganiu przestępców. 
Uwielbiam ten serial i z niecierpliwością czekam na każdy nowy odcinek :)

SALEM
Salem to moje najnowsze odkrycie. Jak się pewnie domyślacie po tytule, serial jest o czarownicach. Dopiero oglądnęłam kilka odcinków, ale już od pierwszego wiedziałam, że mi się spodoba. Jeśli więc lubicie czarownice, zaklęcia, klimat dawnych lat i tego typu sprawy to koniecznie obejrzyjcie chociażby jeden odcinek. Ale coś mi się wydaje, że na jednym się nie skończy :)

Zdjęcia plakatów pochodzą ze strony filmweb.pl

14 komentarzy:

  1. O Westworld wspominałam jakiś czas temu u siebie, mnie serial nieco rozczarował. Lucyfera również oglądałam, całkiem przyjemna produkcja, ale też bez fajerwerków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że trafiłam na ten post... na pewno odpalę któryś z podanych seriali <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jeszcze nie oglądałaś to polecam Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich,bo to nie moja tematyka,ale wiem że tego typu seriale mają swoje grono wielbicieli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Limitless i Lucyfera oglądałam ze względu na męża i to on chciał je oglądać. Ale super się wpasowały te seriale w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam żadnego z tych seriali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale 1 i 3 serial już sobie zapisałam i zobaczę czy mnie wciągną :)

    OdpowiedzUsuń