6 sie 2015

Denko- Lipiec 2015

Hej!
Dawno mnie tu nie było, ale już jestem :) Jakoś ostatnio nie miałam głowy do bloga i wena mnie opuściła. Ale musiałam się zmobilizować, ponieważ puste opakowania po kosmetykach czas już wyrzucić. Także zdjęcia porobione i zapraszam na pierwszy (mam nadzieję, że nieostatni) post w tym miesiącu :)


Objaśnienie:
111- kupię
111- może kupię
111- nie kupię 
1. Płyn micelarny Garnier, skóra wrażliwa- bardzo dobrze zmywa makijaż zarówno z twarzy jak i z oczu, mój ulubieniec, często do niego wracam. W obecnej chwili używam kolejna butelkę tego cuda! RECENZJA
2. Szampon wzmacniający, Garnier Fructis- bardzo fajny szampon na letnie dni, wspaniale odświeżał włosy i cudownie pachniał :) RECENZJA
3. Odżywka wzmacniająca, L'oreal Elseve- bardzo przeciętna odżywka, znam lepsze więc powrotu do niej nie planuję. RECENZJA
4. Balsam do ciała, Avon Skin So Soft- nie polecam go, ponieważ słabo nawilżał i miał chemiczny zapach. 
5. Żel pod prysznic, Avon naturals, Lilia i gardenia- żel bardzo ładnie pachniał, dla mnie to był bardziej zapach bzu niż lilii, szybko się skończył. Z chęcią bym wypróbowała inne wersje zapachowe.
6. Żel pod prysznic Isana- ta wersja jogurtowa jest fajna, ale znam lepsze. Nie mniej lubię Isankę i często ją kupuję :)
7. Płyn do soczewek Horien- mój pierwszy płyn do soczewek, ale jak najbardziej jestem z niego zadowolona i kolejna butla jest już w użyciu. 
8. Krem do depilacji, Joanna Sensual- niby ok, ale ze względu na długi czas działania, nie planuję jego zakupu. Wolę takie ekspresowe kremy :)
9. Dezodorant, Isana med- miał ładny, delikatny zapach i cena również jak najbardziej na plus.
10. Oliwka Babydream- moja ulubiona, pasuje mi się wybrać do R. po kolejną. RECENZJA
11. Próbki: odżywki do włosów i pasty oczyszczającej z Ziaji- pierwsza bez szału, druga oczywiści mi znana i lubiana. 

Jeśli używałyście tych produktów, to dajcie znać, jak się u Was sprawdziły :)

40 komentarzy:

  1. Znam szampon garniera i żel isana obydwa kosmetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywałam żadnego do tej pory ale mam chęć na płyn micelarny Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ten micel, ja go już używam z przerwami od ponad roku i żadnego lepszego nie znalazłam :)

      Usuń
  3. Jak ja lubię czytać denka ;) Mam płyn z Garniera i też się dobrze sprawuje ;) A żel z Isany musiał cudnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z produktów, które pokazałaś- znam tylko jeden :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Micel z Garniera czeka u mnie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zele z isany lubię - ten też miałam :) Płyn micelarny garniera dobry ale bez szału większego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel z Avonu Lilia i gardenia, ale mi znowu bardziej pachniał gardenią :) Mam jeszcze mgiełkę do ciała o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn Garniera uwielbiam, jestem w trakcie użytkowania 3 opakowania :) Kremy do depilacji z Joanny kiedyś kupowałam, ale teraz z nich zrezygnowałam. Oliwkę Babydream bardzo lubię, pasta Ziaji to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochotę na dezydorant z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne denko :) znam chyba tylko micelka z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  11. Denko fajne ;) Większość z tych produktów znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi zapach żelu pod prysznic z Avonu jakoś nie podszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach typowo kwiatowy nie każdemu będzie odpowiadać :)

      Usuń
  13. z elseve miałam szampon, który bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne denko, znam oliwkę BD :)
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Płyn z Garniera się sprawdził, ale wolę BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn z Garniera się sprawdził, ale wolę BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  17. Płyn z Garniera się sprawdził, ale wolę BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię płyn z garniera i też kupię ponownie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam odżywkę L'oreal i nie sprawdziła się.
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham żele z isany, zawsze je kupuję. Mam też od niech dezodorant, tylko w wersji egzotycznej i jest bardzo fajny :) zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję egzotyczną dezodorantu również miałam i bardzo ją lubiłam :)

      Usuń
  21. amazing post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam kilka produktów :) Moje denko jest dużo szczuplejsze, garstka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu sprawić sobie żel pod prysznic z Isany, bo wszyscy się zachwycają, a ja w ogóle nie znam. Jakoś utknęłam w żelach z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich największą zaletą jest chyba niska cena i spory wybór zapachowy, a bardzo fajne są limitki :)

      Usuń
  24. nic nie miałąm nawet nie znam zeli Isany i tez uzywam Avonowych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zdenkowałam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  26. żele z Avonu Naturals są fajne, SSS też już nie lubię jedynie olejek zielony dwufazowy :)) Isana zele też lubię :)

    OdpowiedzUsuń