10 kwi 2014

To co cieszy najbardziej- czyli ZAKUPY :)

 Witajcie! 


Chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zakupy. Nie jest tego dużo, ale i tak cieszy :) Ostatnio znalazłam bardzo fajny sklep, gdzie oprócz ubrań i butów można znaleść niektóre kosmetyki taniej niż normalnie w drogeriach. Kupiłam tam szampon za 5,99 zł za 400ml i odżywke za 9,99 zł również za 400 ml. Możecie je zobaczyć poniżej. Reszta pochodzi z Rossmanna i Natury. Zapraszam do oglądania :)






1. Antyperspirant, Fa NutriSkin Care & Protect




 2. Szampon do włosów farbowanych, Palmolive Naturals Brilliant Color
Po pierwszym użyciu mogę powiedzieć, że ładnie pachnie i dobrze się pieni. Po umyciu użyłam odżywkę, więc jest duże prawdopodobieństwo, że plącze włosy. Coś więcej powiem jak go już trochę zużyje.




3. Oliwka pielęgnacyjna, Babydream
To mój ulubieniec już od jakiegoś czasu. Moja oliwka sięga już dna, więc przyszła pora kupić kolejną :)


4. Odżywka nadająca objętość, L`Oreal, Elseve Volume Collagene


5. Krem do rąk i paznokci Aloes, Elfa, Green Pharmacy
Jakiś czas temu miałam krem z tej serii, ale oliwkowy. Pamiętam, że zapach mi się podobał. Natomiast kompletnie nie pamiętam czy dobrze nawilżał. Czas, więc wypróbować teraz aloesowy i sobie przypomnieć na nowo ten krem.



Z tych produktów miałam tak naprawdę tylko oliwkę i krem do rąk, którego nie pamiętam do końca :) 

A może ktoś z Was używał reszty tych produktów? Dajcie znać czy macie i jak się u Was sprawdzają :)


Pozdrawiam, Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz