2 sty 2015

Masło do ciała 'Lody Melba', Perfecta

Cześć Wam :)
Jak tam żyjecie po Sylwestrze? Ja już odespałam i jestem pełna sił w tym Nowym Roku :) Pierwszy post w 2015 roku postanowiłam zacząć od czegoś przyjemnego.
Lubicie ładnie pachnące smarowidła do ciała? Jeśli tak, to zapraszam dalej.
Skład:
Opis producenta:
Moja opinia:

Cena: około 12 zł
Dostępność: Rossmann, Natura
Pojemność: 225 ml

Opakowanie: plastikowy słoiczek, zabezpieczony sreberkiem. Szata graficzna bardzo ładna, taka jadalna :D Lubię takie opakowania, bo możemy bez problemu zużyć produkt do końca, bez żadnego rozcinania.
Zapach: niesamowity! Właśnie zapach tego masełka to chyba jego największa zaleta :) Zapach kojarzy mi się z wakacjami, z ciepłem, nie jest to typowy zimowy zapach. Myślę, że jeśli jest ktoś, kto tak jak ja nie lubimy zimy i nie może doczekać się wiosny, to taki zapach przynajmniej powinien poprawić mu humor :)

Konsystencja/ wydajność: masełko ma idealną dla mnie konsystencję, fajnie się rozsmarowuje. Wydajność jest standardowa. Ja używam masła co kilka dni, gdyż ciężko u mnie z systematycznością. Ale wiem, że są osoby, które smarują się 2 razy dziennie. W takim przypadku masło starczy na mniej niż miesiąc. 
Działanie: niestety masło ma parafinę w składzie, więc cudów nie ma co oczekiwać. Nawilżenie jest krótkotrwałe i pewnie pasowałoby go używać ze dwa razy dziennie. Moja skóra nie jest jakoś bardzo wymagająca, ale same wiecie- w okresie zimowym, gdy działa ogrzewanie czasem potrzeba czegoś silniejszego. Myślę, że w działaniu lepiej by się spisał u mnie na wiosnę. Poza tym szybko się wchłania i nie zostawia białych smug

Miałyście to masełko? Jak się u Was sprawdziło?

50 komentarzy:

  1. Masła Perfecty są tanie, więc czasem sobie można pozwolić i kupić jakiś inny rodzaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękny zapach to największy plus tego masełka :)

      Usuń
  3. Tej wersji jeszcze nie miałam. Muffinka jagodowa właśnie mi się skończyła a PinaColadę jeszcze mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tych zapachów nie miałam, muszę sobie kupić, warto dla zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach faktycznie musi mieć fajny :D Nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że nawilża na krótko, ale ze względu na zapach - brałabym go;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nawilża na krótki czas, ale chętnie kupię dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby lepiej nawilżało to byłoby już całkiem super :)

      Usuń
  8. Nie miałam, ale czaję się na coś z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. choć po doświadczeniach z masłami tej firmy nie do końca mam miłe wspomnienia to ten zapach mnie kusi na tyle że chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak ładnie pachnie, to bałabym się że bym go zjadła ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może byś się jakoś opanowała :D

      Usuń
  11. opakowanie kuszące, ale szkoda, że nawilżenie na krotko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w zimie z nawilżeniem radzi sobie słabo.

      Usuń
  12. Szkoda, że krótkotrwale nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to masła to lubię tylko wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię masła z Perfecty, ale u mnie najlepiej się sprawdzają jesienią i wiosną, kiedy skóra nie wymaga takiego nawilżenia, jak zimą. Zapach do mnie bardzo przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie myślę, że na wiosnę by się lepiej sprawdziło :)

      Usuń
  15. lubię kosmetyki do pielęgnacji ciała perfecta spa przede wszystkim za ich niesamowite zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego nie miałam ale miałam pinacolade i tez była ok, zapachy w tych masełkach bardzo przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa innych zapachów :)

      Usuń
  17. Też tak jak sie spodziewałam że zapach będzie najlepszym plusem tego masełka, parafina bardzo wysoko w składzie - raczej sie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię parafiny, ale w produktach do ciała przynajmniej mi nie szkodzi :)

      Usuń
  18. nie miałam jeszcze żadnego z tych masełek, ale muszę kupić jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem z siebie dumna od jakiegoś czasu, bo jakoś nigdy nie chciało mi sie balsamować ciała i robiłam to chyba raz na miesiąc, ale właśnie jakoś 2 miesiące temu obiecałam sobie, że będę sie starała używać jakiegoś balsamu co 2 dni i już sie w sumie do tego przyzwyczaiłam i nie zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że udało Ci się wypracować taką systematyczność, ja się staram, ale różnie to wychodzi :)

      Usuń
  20. Muszę zużyć moje zapasy najpierw... Ale raczej wole balsamy w formie pompki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pompką napewno wygodniej się używa :)

      Usuń
  21. Ja mam z tego zapachu ale peeling

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie przepadam za masłami Perfecty przez obecność parafiny, bo mojej skóry nie nawilżają praktycznie wcale :)) Ale fajny pomysł z tą nową serią, oryginalna :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardz, bardzo lubię to masełko :) Ale rzczywiscie efekt nawilżenia nie jest długi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj trafiam na produkty, które słabo nawilżają, a ładnie pachną albo też dobrze nawilżające, ale ich zapach znów nie powala :D

      Usuń
  24. Uwielbiam takie piękne zapachy w smarowidłach do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To masło kojarzy mi się z moim skarbeczkiem malutkim... chyba sobie je kupię :) ale może w lutym, bo w styczniu przesadziłam z zakupami a to dopiero początkem miesiąca ehe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak widzę masło ma w swoim składzie parafinę więc niestety juz na wstępie muszę je skreślić gdyż moja skóra nie toleruje tego składnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda, że parafina Ci nie służy...

      Usuń
  27. kuszące :) zapach musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń